gratis verzenden va. € 99,-
7 shops , 1 winkelwagen
Voor 22.00 besteld = vandaag verzonden
Betaal achteraf
Fysieke winkel
(9.2/10)
logo Bevazet

Wat is de Bevazet Business App?

Voor bedrijven waar meerdere personeelsleden bedrijfskleding dragen, is onze handige Bevazet Business App een prachtige uitkomst als kleding management systeem.

De webapp, eenvoudigweg een eigen KMS (Kleding Management Systeem) webshop voor iedere klant, maakt aanschaf en beheer van werkkleding een stuk eenvoudiger. Maatneming, bestellen en retourneren is met onze webapp simpel en efficiënt te regelen.

De kleding webapp kan op twee manieren ingericht worden zoals u het wilt.

Voordelen Bevazet Business App

Wij willen onze klanten graag voorzien van de beste, betaalbare bedrijfskleding en wel zo gemakkelijk mogelijk. De Bevazet webapp ontzorgt klanten maar is om nog meer redenen erg handig:

•De webapp wordt aangepast aan de grootte van de organisatie en is daardoor zowel geschikt voor grote als kleinere bedrijven. De webapp bevat voor iedere organisatielaag (rayon, afdeling) een eigen collectie- en bestelruimte.

•Per organisatielaag is een bestelmanager aan te stellen. De bestelmanager van iedere hogere laag kan precies zien wat onderliggende afdelingen bestellen. Zo is volledige inzage en controle gegarandeerd.

•Er is één eindverantwoordelijk bestelmanager met unieke rechten. Hij kan elk moment rapportages opvragen van gedane bestellingen, gegevens van werknemers aanpassen en heeft inzage in de budgetten.

•Werknemers kunnen via de webapp meer kleding/schoenen bestellen dan hun bedrijfskledingbudget toestaat. Dit betalen ze dan via de webapp vanuit eigen portemonnee.

•Het gebruik van de Bevazet webapp is gratis.

Hoe werkt het?

De webapp is een bijzondere online tool die onze klanten veel gemak biedt. Zo werkt het, als u ervan gebruik wilt maken:

1.Wij komen bij u langs voor een intakegesprek.

2.U selecteert tijdens deze ontmoeting de bedrijfskleding waaruit werknemers mogen kiezen en bepaalt welk budget men mag besteden.

3.Tijdens de intake inventariseren we alle maten van werknemers en de afleveradressen.

4.Met de verzamelde gegevens maken wij een webshop voor uw bedrijf, aangepast aan uw huisstijl. Deze eigen webshop is altijd online te benaderen.

5.Binnen de webshop krijgt iedere werknemer zijn eigen gepersonaliseerd account, waarin zijn/haar maten, bedrijfskledingbudget en afleveradres (privé- of werkadres) al zijn opgenomen.

6.Heeft een werknemer (nieuwe) bedrijfskleding nodig, dan logt hij via zijn computer in op de webshop en bestelt wat hij nodig heeft.

7.De aangestelde bestelmanager (bijvoorbeeld de leidinggevende) krijgt een melding van de bestelling en kan deze definitief bevestigen.

8.De bestelde kleding wordt direct door ons bedrukt en/of geborduurd.

9.De bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar het afleveradres verzonden.

10.Ruilen en/of retourneren kan ook heel eenvoudig via het eigen account.


Bevazet Business App proberen
WAT WE DOEN

BEVAZET BV levert al sinds 1983 bedrijfskleding aan grote en kleinere ondernemingen. We hebben een eigen winkel/showroom in Brandwijk. Onze klanten bieden we kwalitatief goede en sterke bedrijfskleding tegen een scherpe prijs. Onze service is snel, we zijn voorraadhoudend, en daarnaast leveren we bedrijfskleding op maat, ontworpen door onze eigen ontwerpster. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Inschrijven nieuwsbrief
Adresgegevens

Bevazet BV
Kerkweg 5,
2974 LH Brandwijk
Tel: 0184-64 29 74
Fax: 0184-641888
E-mail: info@bevazet.nl

KvK-nummer: 23048769

Btw-identificatienummer: NL823470787B01
© 1983 - 2024 - Bevazet B.V. Algemene voorwaarden | Privacy statement